Norges Bedriftsidrettsforbund
Norges Bedriftsidrettsforbund får 200000 kroner til registreringsløsning til turkampanjen “Ti på topp”. Dette er en turkampanje som arrangeres på stadig flere plasser rundt omkring i landet i regi av Norges Bedriftsidrettsforbund. Totalt har over 10.000 deltagere vært med på tiltaket de siste årene. Det tilrettelegges for et antall ski, gå og/eller sykkelturer og god merking sørger for at det er enkelt å finne frem på de ulike turene. På hvert turmål er det en Ti på Topp-postkasse med turbok og turkode. Alle deltakerne kan registrere turkoden på Ti på Topp sinhjemmeside, eller notere koden på et registreringskort. I tillegg kan deltagerne sende inn bilder på Ti på Topp- nettsiden for å dele turopplevelsene med andre. Mankan også delta på lag sammen med kolleger venner eller familie. Plattformen som i dag brukes for registrering på hjemmesiden er dessverre ikke godt nok egnet for tiltaket, og Sparebankstiftelsen DNB bidrar til kampanjen med midler til utvikling av registreringsløsning på nett.